از ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۶ فروردین ۱۴۰۴ صورت گرفت؛

ثبت قریب به ۶۰۰۰ تماس شهروندان و میهمانان نورزی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: شهروندان و میهمانان نورزی طی بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۶ فروردین ۱۴۰۴، ۵ هزار و ۹۹۲ تماس را در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت رسانیده‌اند.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: شهروندان و میهمانان نورزی طی بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۶ فروردین ۱۴۰۴، ۵۹۹۲ تماس را در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت رسانیده‌اند.
 
 بنابراین گزارش، از این تعداد ۴ هزار و ۷۷۶ تماس شهروندان کلان‌شهر شیراز بوده است که نظافت، ساخت‌وساز و سد معبر جزو سه اولویت پرتکرار بوده است.
 
 اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز  به تعداد تماس میهمانان نوروزی اشاره و عنوان کرده است: میهمانان نووررزی یک هزار و ۲۱۶ تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ داشته‌اند که مسیریابی، مراکز اسکان و اماکن گردشگری و پارکینگ، خدمات عمومی (نانوایی، گرمابه، مراکز درمانی و...)، فعالیت‌های فرهنگی و.... از موضوعات این تماس‌ها بوده است.
 
همچنین  میهمانان نوروزی از اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی بیشترین تماس را با بیشترین فراوانی داشته‌اند.
 
 قابل‌ذکر است،۷۵۳ گزارش ناظرین شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تمرکز بر مراکز اسکان و اماکن گردشگری و تفریحی و مهلت زمانی ۳ ساعته برای رسیدگی و رفع ثبت شده است.
 
 پرسشگران با حضور فیزیکی بین مردم به جمع‌آوری نظرات آن‌ها در خصوص فعالیت‌ها و خدمات نوروزی شهرداری در موضوعات ترافیک، فرهنگی، بوستان و فضای سبز، خدمات‌دهی مراکز اسکان و گردشگری و... می‌پردازند و گزارش‌ها هر روزه در اختیار شورای اسلامی شهر شیراز قرار می‌گیرد.
 



۱۴۰۴/۰۱/۰۷
منبع : 137
بازدید ها : ۳۱
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری شیراز می باشد