اهداف سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷
-ایجاد زمینه مشارکت فعال و موثرشهروندان در مدیریت شهری
- تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری ازطریق خدمات الکترونیکی وکاهش مراجعات حضوری شهروندان
- افزایش حیطه نظارت وکنترل مدیران شهری در شهر
- دریافت و بکارگیری نظرات وپیشنهادات شهروندان
- ایجاد بانک اطلاعاتی ازمشکلات شهری با هدف طبقه بندی و بررسی مشکلات در سطح محلات
- افزایش احساس تعلق ومسئولیت شهروندان وبهبود درضایتمندی آنها
- افزایش اثربخشی خدمات ارائه شده
- تشخیص اولویتهای شهری ازنگاه شهروندان و برنامه ریزی های کلان برمبنای آنها