ثبت بیش از ۱۳۲ هزار تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز


به گفته حسینی مسئول مرکز 137 شهرداری شیراز،  شهروندان بیش از 132 هزار مرتبه در سال 96، برای ثبت درخواست و شکایت، کسب اطلاعات و راهنمایی و یا انتقال پیشنهادات با مرکز ارتباطات مردمی 137 شیراز تماس گرفته‌اند.
حسینی با بیان اینکه تعداد تماس های ثبت شده سامانه 137 در سال 96 نسبت به سال 95 میزان 36 درصد افزایش داشته است، گفت: این امر حاکی از افزایش میزان اعتماد شهروندان به مجموعه شهرداری است.
وی افزود: 20 درصد افزایش در گروه درخواست و شکایت و 69 درصد افزایش در بخش راهنمایی دیده می‌شود. بنابراین می توان گفت که شهروندان، سامانه ارتباطات مردمی را بعنوان مناسب‌ترین درگاه جهت گرفتن راهنمایی و مشاوره در امور شهری، مسیریابی و آدرس‌دهی و... می‌شناسند.
وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند با بیش از 16 درصد از کل درخواست‌ها،بیشترین میزان درخواست را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان ساخت: از بین 500 موضوع پیش‌بینی شده به ترتیب موضوعات «لکه‌گیری و مرمت آسفالت»، «سدمعبر و مزاحمت خودرو بارفروش و چرخ‌دستی» و «ترکیدگی، نشتی و خرابی لوله آب» از بیشترین فراوانی برخوردارند.
حسینی عنوان کرد: پاسخگویی فوری به پرسش‌های شهروندان در زمینه خدمات شهری، ثبت و پیگیری درخواست‌های شهری بدون مراجعه حضوری به حوزه‌های شهرداری و مشارکت شهروندان در مدیریت و اداره شهر از مهمترین ثمرات ارتباط با مرکز 137 است.
به گفته حسینی مسئول مرکز 137 شهرداری شیراز،  شهروندان بیش از 132 هزار مرتبه در سال 96، برای ثبت درخواست و شکایت، کسب اطلاعات و راهنمایی و یا انتقال پیشنهادات با مرکز ارتباطات مردمی 137 شیراز تماس گرفته‌اند.
حسینی با بیان اینکه تعداد تماس های ثبت شده سامانه 137 در سال 96 نسبت به سال 95 میزان 36 درصد افزایش داشته است، گفت: این امر حاکی از افزایش میزان اعتماد شهروندان به مجموعه شهرداری است.
وی افزود: 20 درصد افزایش در گروه درخواست و شکایت و 69 درصد افزایش در بخش راهنمایی دیده می‌شود. بنابراین می توان گفت که شهروندان، سامانه ارتباطات مردمی را بعنوان مناسب‌ترین درگاه جهت گرفتن راهنمایی و مشاوره در امور شهری، مسیریابی و آدرس‌دهی و... می‌شناسند.
وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند با بیش از 16درصد از کل درخواست‌ها،بیشترین میزان درخواست را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان ساخت: از بین 500 موضوع پیش‌بینی شده به ترتیب موضوعات «لکه‌گیری و مرمت آسفالت»، «سدمعبر و مزاحمت خودرو بارفروش و چرخ‌دستی» و «ترکیدگی، نشتی و خرابی لوله آب» از بیشترین فراوانی برخوردارند.
حسینی عنوان کرد: پاسخگویی فوری به پرسش‌های شهروندان در زمینه خدمات شهری، ثبت و پیگیری درخواست‌های شهری بدون مراجعه حضوری به حوزه‌های شهرداری و مشارکت شهروندان در مدیریت و اداره شهر از مهمترین ثمرات ارتباط با مرکز 137 است.


۱۳۹۷/۰۲/۲۰
منبع : 137
تعداد بازدیدها : ۱۶۳
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید
sss

شهرداری شیراز