مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز:

پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به ۲۳۰ تماس درخصوص رفع خطر درخت شکسته

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از پاسخگویی به ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان مبنی بر رفع خطر درخت شکسته و به زمین افتاده خبر داد.


حمید جورکش گفت: از ساعات اولیه همکاران مرکز ۱۳۷ تماسهای شهروندان در خصوص شکستن درختان را ثبت و برای حوزه های مرتبط جهت رفع مشکل ارسال کردند.
وی افزود: برای تسریع در انجام کار موارد فوری و خطرساز، علاوه بر ثبت در نرم افزار، این موارد از طریق پیامک هم به حوزه های مرتبط ارسال می شود.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اضافه کرد: با توجه به آماده کردن زیرساختها برای مواقع بحران، در هنگام وزش شدید باد و طوفان روز جمعه، کارشناسان اطلاع یابی در مرکز 137 پاسخگویی  شبانه روزی شهروندان بودند.
مرکز 137 با پیگیری تا حصول نتیجه و رفع خطر موارد گزارش شده را پیگیری نموده تا مشکلات شهروندان در مواقع بحران به حداقل ممکن برسد.



۱۳۹۹/۱۲/۲۸
منبع : 137
بازدید ها : ۳۵۲
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید

بارگذاری و بروز رسانی محتوا: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز