مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد

پاسخگویی مرکز ۱۳۷ به بیش از ۱۵ هزار تماس در نوروز امسال

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: مرکز ۱۳۷ در نوروز ۹۸ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی بیش از ۱۵ هزار تماس شهروندان و مسافران بود


مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: مرکز 137 در نوروز 98 به صورت 24 ساعته پاسخگوی بیش از 15 هزار تماس شهروندان و مسافران بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا دهقانی با اعلام این خبر اضافه کرد: حدود 46 درصد از تماس ها با مرکز 137 مربوط به راهنمایی مسافرین و شهروندان و 34 درصد از کل تماس ها مربوط به آبگرفتگی و درخواست پاکسازی معابر و منازل بوده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ضمن اشاره به اینکه در 4 روز نخست سال جاری بالغ بر 56 درصد تماسها با مرکز 137 از سوی مسافران و به منظور اطلاع یابی از مراکز گردشگری و تفریحی، خدمات عمومی شهر، مراکز اسکان و ... بود، افزود: از پنجم فروردین ماه با شروع بارندگی ها بیشتر تماس ها به موضوع آبگرفتگی، پاکسازی و نظافت معابر اختصاص یافت.
دهقانی از مرکز 137 بعنوان مهمترین درگاه ارتباطی شهروند با شهرداری یاد کرد و گفت: افزایش تعداد کارکنان مرکز، افزایش خطوط تلفن و داده کاوی از اطلاعات ثبت شده در این سامانه از جمله برنامه های سال جاری برای ارتقای مرکز 137 و پاسخگویی هر چه شایسته تر به شهروندان است.
براساس این گزارش، شهروندان می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران، ترافیک شهری و ... مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.




 


۱۳۹۸/۰۱/۲۴
منبع : 137
تعداد بازدیدها : ۱۰۸
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید
sss

بارگذاری و بروز رسانی محتوا: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز