با حضور مدیرکل بازرسی شهردارشیراز

روند رسیدگی به شکایات مردمی منطقه یک بررسی شد

در جلسه ای که با حضور مدیر کل اداره بازرسی و مسئولین ۱۳۷ به منظور سنجش رضایتمندی شهروندان منطقه یک برگزار گردید روند رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی بررسی شد.


در این جلسه ضمن بررسی موانع و مشکلات مربوط به انجام درخواست شهروندان این منطقه، در راستای تکریم شهروندان راهکارهایی جهت جلوگیری از طولانی شدن روند انجام امور ارائه شد.
در حاشیه این جلسه جمشیدی ضمن بازدید میدانی از گزارش های شهروندان که درتماس با مرکز 137 مطرح شده بود خواستار ضرورت تسریع در روند پاسخگویی مسولین شهرداری منطقه یک شد .



 


۱۳۹۷/۰۸/۰۲
منبع : 137
تعداد بازدیدها : ۱۴۸
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید
sss

بارگذاری و بروز رسانی محتوا: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز