پاسخگویی مستقیم مدیر کل بازرسی شهرداری به شهروندان از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷

 
 در قالب طرح "روی خط شهر"، جمشیدی مدیر کل بازرسی با حضور در  مرکز 137 به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان بودند. در این ارتباط تلفنی، مشکلات شهروندان در موضوعات مختلف شهری مطرح گردید، که در این میان درخواستهایی مثل «مرمت آسفالت» ، «ساخت و سازهای نا ایمن» ، «رفع سد معبر اصناف» و «وضعیت پله های هوایی» بیشتر به چشم می خوردند. در حاشیه این دیدار در ارتباط با کمبودها و نواقص موجود در روند رسیدگی به درخواستهای شهری و اولویتهای فعلی شهر صحبت شد.
شهروندان می توانند با مراجعه به سایت
137.shiraz.ir و یا از طریق تماس با کارشناسان 137 از جدول زمانبندی حضور مدیران شهری در این مرکز مطلع گردند و از این طریق با مدیران شهرداری به صورت تلفنی ارتباط بگیرند.


 


۱۳۹۷/۰۷/۱۸
منبع : 137
تعداد بازدیدها : ۱۴۰
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید
sss

بارگذاری و بروز رسانی محتوا: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز