تاریخچه مرکز

تاریخچه سامانه 137 شیراز :
سامانه ارتباطات مردمی 137 شهرداری شیراز از بهمن ماه 1381 با چهار خط تلفن شروع به کار کرد و با چهار کارشناس تا ساعت 14 بعد از ظهر پاسخگوی شهروندان بودند و بعد از آن پاسخگوی کارشناسان از سال 84 تا ساعت 17 بعد از ظهر و از سال 86 تا ساعت 18 افزایش یافت .
از سال 91 پاسخگوی کارشناس سامانه ارتباط مردمی 24 ساعته گردید و از اردیبهشت 95 تعداد خطوط به 1 خط E1 افزایش یافته و تعداد نیروها به 20 نیرو که به صورت 24 ساعته و با نرم افزار جدید و با حدود 400 موضوع پاسخگوی شهروندان می باشند








منبع : 137
تعداد بازدیدها : ۲۷۱
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است

شهرداری شیراز